Home
Download
Purchase
Forum
Site Map
F.A.Q.
Support
About Us
Home » VideoCharge » VideoCharge Support » using DV AVI files
using DV AVI files [message #337] Fri, 28 August 2015 21:01 Go to next message
ssteffan  is currently offline ssteffan
Messages: 3
Registered: August 2006
Junior Member
Hi,

I am currently evaluating Videocharge and I tried to use perfectly valid DV AVI files (transfered from a camcorder) and all I get is "The media source doesn't include video stream". Does Videocharge support DV streams ?

Thx in advance

Stef
Re: using DV AVI files [message #339 is a reply to message #337 ] Sat, 29 August 2015 14:50 Go to previous messageGo to next message
Videocharge Support  is currently offline Videocharge Support
Messages: 363
Registered: December 2005
Location: USA
Senior Member
ssteffan wrote on Mon, 28 August 2006 17:01

Hi,

I am currently evaluating Videocharge and I tried to use perfectly valid DV AVI files (transfered from a camcorder) and all I get is "The media source doesn't include video stream". Does Videocharge support DV streams ?

Thx in advance

Stef

Unfortunately VideoCharge doesn't support DV streams...
Re: using DV AVI files [message #342 is a reply to message #339 ] Mon, 31 August 2015 08:51 Go to previous messageGo to next message
ssteffan  is currently offline ssteffan
Messages: 3
Registered: August 2006
Junior Member
That is of course very sad. Would be nice if you could contact me once you support DV AVI.

Thx

Stef
Re: using DV AVI files [message #343 is a reply to message #342 ] Mon, 31 August 2015 10:21 Go to previous messageGo to next message
Videocharge Support  is currently offline Videocharge Support
Messages: 363
Registered: December 2005
Location: USA
Senior Member
Please write to us to support@videocharge.com - maybe we'll be able to find a solution for you.
Re: using DV AVI files [message #433 is a reply to message #343 ] Sat, 21 November 2015 16:01 Go to previous message
Videocharge Support  is currently offline Videocharge Support
Messages: 363
Registered: December 2005
Location: USA
Senior Member
Now VideoCharge supports decoding of DV! Please visit our download page to upgrade to v.3.7.
Previous Topic:Quicktime
Next Topic:Batch joining videos
Go to Forum:
  


Current Time: Sun Oct 20 18:43:29 UTC 2024

Total time taken to generate the page: 0.00468 seconds
.:: Contact :: Main site ::.